Wednesday, January 13, 2010

Alhamdulillah...Pelangi mula menjelma

Alhamdulillah..Ummi dan abah benar2 gembira..Kami amat bersyukur padaMu Ya Allah...Dua tahun lepas berita ini juga memberi Ummi satu perasaan yg tak dapat digambarkan....Hanya Ummi dan abah saja yg mengetahui..Sebaik mengetahuinya Ummi menitiskan air mata..gembira, rindu dan berdebar...Terima kasih atas kurniaanMu...

32 comments:

  1. tahniah....Allah telah pun mengantikannya.

    ReplyDelete
  2. tahniah... walaupn eb x tau knapa... :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah.. allah kembalikan semula kegembiraan..
    semoga duka lalu dpt disembuhkan dgn kehadinnya.. amin

    ReplyDelete
  4. tahniah..
    walaupun xtau kenapa..
    semoga sinar kebahagian terus berpanjangan...

    ReplyDelete
  5. tahniah naz.. mungkin kerinduan dan kedukaan akan terubat tak lama lagi...pengantiannye akan menyerikan lagi hidup naz sekeluarga seperti mana dia pernah mengembirakan hati nazz sekeluarga.. alhamdulillah

    ReplyDelete
  6. ALHAMDULILLAH..Allah tu Maha Kaya..ader hikmah di sebalik sesuatu kejadian..ada sinar disebalik kegelapan..ada harapan di sebalik kepasrahan..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...tahniah..semuanya telah dirancangNya kan..macam elly gak.lepas 4 bulan arwah si kembar tinggalkan kami, elly disahkan mengandung semula...heheh

    ReplyDelete
  8. salam..naz..tahniah wei...hadiah istimewa utk hang n hubby..Allah Maha Kaya

    ReplyDelete
  9. tahniah kak...saya turut rasa bahagia..saya juga baru semalam mendapat berita gembira yg sama...setahun lepas sy pregnant arwah ukasyah...kini menyusul pula yg kedua...kami mmg terlalu gembira...terkejut bila suami mengatakan bahawa ummi harris pn turut gembira...kita diuji kak, tapi Allah tetap beri sinar kebahagiaan...bertuahnya kita kerna melahirkan seorg ahli syurga dan mudah juga utk kt mendapat pengubat hati...Allah sayangkn kita kak..tahniah...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  10. salam.. tahniah atas khabar gembira itu. semoga mendung berarak pergi, di ganti dengan senyuman sang mentari :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah...semuanyer dah dirancang oleh Allah swt...alhamdulillah semoga selepas ni cahaya kegembiraan datang semula...take care :-)

    ReplyDelete
  12. tahniah walaupun aku cuma mengagak kegembiraan mu itu sbb preggy??
    semoga sinar baru memberi kebahagiaan mu dan hubby

    ReplyDelete
  13. Tahniah naz..ehem2..dah pregnant kan? Really happy for u.

    ReplyDelete
  14. Alhamdullillah... tahniah. Semoga dipermudahkan segalanya. Sekurang2nya dpt mengubat kesedihan.

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah tahniah..
    jaga diri baik2 yer..

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah...Allah maha berkuasa

    ReplyDelete
  17. Tumpang simpati..

    dan tumpang gembira..

    Moga terus tabah..

    ReplyDelete
  18. takziah atas segala yg berlaku sblm ini..dan tahniah...pelangi itu akan memberi warna kembali dlm kehidupan mu...harris dlm kenangan..

    ReplyDelete
  19. Congrats dear..
    Am sooo happy for u!

    ReplyDelete
  20. takziah atas kejadian yg sebelum nie....dan tahniah atas kegembiraan sekarang...bukan2 calang org bleh hadapi....berat hati yg membaca berat lagi hati yg menanggungnya...

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah, mendung dulu dah beransur pergi.. tahniah buat naz dan suami... akak doakan smoga semuanye baik yer.. take care..

    ReplyDelete
  22. ohh.. baru terjumpa ur blog! alhamdulillah.. rezeki masih ada, jgn risau! CONGRATS ya! semoga perjalanan 9 bulan seterusnya diberkati Allah & selamat semuanya.. aminnn. :) take care!

    ReplyDelete
  23. Salam..sy baru jer baca blog ni...Tahniah dan take care...

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete