Tuesday, July 14, 2009

semalam

semalam harris tdo lmbt..asyik nak main jer..ummi penat la harris..letak harris dlm playpen..hah..main la sorg2 kt dalam tu..klau duk kt luar..x larat ummi nak kutip..asyik merayap..nak ke dapur la..ke bilik air la..hmm..dlm playpen pun bknnya bleh duk lama2..duk kejap jer...pas2 menjerit la nak kluar..klau la playpen tu rendah..mesti dia panjat kluar sendiri..


Tgh main dlm playpen..kejap jer bertahan nie..




Intai tv..suka sgt tgk iklan tv..




pantang dgr muzik iklan..sure dia pandang x berkelip..


semalam aku mkn durian..durian kampung mmg feveret aku..tgh2 mkn sambil sembang ngan hubby..tgk2 dah 8ulas aku makan durian..isk..byk tuh..stop la..sbb kejap lg nak mkn nasi plak..mlm ni aku x masak..x larat la..suruh hubby tapau nasi goreng jer..pkul 9.30mlm hubby bukak internet..nak cek email..aku suruh hubby search video psl pelajar pompuan kt terengganu gaduh dlm surau..aku baca dlm harian metro..tp x jumpa la video tu..nak gak tgk..samseng sgt ke budak tu?bdk2 lagi dah jadi samseng..pompuan lak tuh..klau aku kena belasah..aku akan pertahankan diri..dulu2 aku ada gak belajar taekwon-do..tp x sempat dapat black belt..lg satu tahap nak dpt black belt..pas2 dah benti sbb masuk USM..mls nak sambung blk kt USM..masuk taekwon-do bknnya utk cari gaduh..tp belajar cara utk pertahankan diri klau diserang..dulu aku ada gak masuk pertandingan taekwon-do peringkat negeri kedah..dpt la 2 pingat..pingat emas dan gangsatp skrg xtau la..dah lama x praktis ni..xde kwn la nak praktis..tggu harris besar la..nnti aku nak suruh dia masuk kelas seni mempertahan diri gak..



gmbr dulu2..masa pertandingan taekwon-do..gmbr krg jelas la..

No comments:

Post a Comment