Thursday, July 2, 2009

Harris jatuh lg..

Smlm aku MC..mmg x larat sgt nak gi keje..demam,selsema,sakit tekak..dari ari selasa lg aku dah rasa sakit kepala,selsema x henti2..blk keje tu terus melentok dlm bilik..nasib baik hubby aku ada..dia la yg jaga Harris..
Pg semalam hubby aku ntar Harris kt umah babysitter..bleh la aku rehat sket..
Dah mkn ubat selsema apa lg..ngantuk la..aku tido je sepanjang hari tu..
bila dah petang baru rasa lega sket..tp selsema ni lmbt betul nak hilang...dah abis sekotak tisu aku guna..huhuhu...
Hubby blk keje ptg tu terus pegi amik Harris kt umah babysitter..huhuhu..rasa dah lama x main2 dgn Harris..yer la..mlm tu aku tdo lena tanpa pedulikan Harris..pg esoknya terus hubby ntar Harris umah babysitter..so x sempat la aku nak main2 ngan Harris..lgpun risau gak nak dekat2 ngan dia...takut selsema ni jangkit kt Harris..kesian plak dia nnti...
Smlm tgh main2 ngan Harris..dah pandai main 'ciku-cak'..berdiri pun dah makin tegap..
aku tinggalkan Harris ngan abah dia kejap sbb nak gi solat isyak..
tetiba dgr Harris jatuh...Ya Allah..dia jatuh kt rak tv..berdarah bibir mulut atas..
aku dah panik bila tgk darah byk sgt..Nasib baik hubby aku ckp luka sket jer..bibir tu kena gg dia..sbb tu luka..kesian anak Ummi..dah byk kali jatuh..huhuhu..bengkak bibir atas dia..jadik muncung jer mulut tu..nasib baik bleh menyusu lg..tp sakit gak la sbb kejap2 dia benti nyusu sambung blk..klau nak bilang xtau dah brp kali Harris jatuh..jatuh katil dah 2 kali..
jatuh kt rak tv 2 kali..jatuh terlentang ntah dah brp kali..pas2 jatuh kt basikal umah pengasuh pun pernah...pendek kata mmg byk kali la..nak kata aku ni x reti jaga anak..x jugak..hmm..mmg dah lumrah budak2..klau x jatuh mmg x sah...huhuhu..tgh kita jaga2 pun bleh jatuh..

No comments:

Post a Comment