Friday, July 17, 2009

virus

arini xde keje kt ofis..dah boring study flow ReAgency nie..hmm..aku search la psl nak remove virus dlm pc dan USB/pen drive..bkn guna software antivirus tau..tp remove secara manual..yer la..kdg2 software antivirus tu bknnya remove 100% virus yg ada..kekadang dia just quarantine..x remove betul2..try la google..then jmpa la satu blog..ntah sapa punya..dia ada citer detail step2 nak remove benda alah tu suma... so aku apa lg..try la step dia satu2..last2 mmg ada virus pun dlm pc aku nie..tp xde la byk pun..dah siap tu baru la puas hati..hmm..blk nnti nak kena check laptop kt umah..mana tau ada virus gak..dah lama x meggodek laptop kt umah tu..asyik hubby aku jer yg guna..aku rasa cam xde masa plak nak guna..yer la..blk keje smpai umah dah pkul brp..nak masak lg..(kdg2 jer..hehehe)nak layan kerenah harris lg..nak basuh baju lg..walaupun basuh secara automatik..(guna mesin basuh ler)..tp nak kena sidai gak kan?nak kena lipat baju lg..klau aku yg x lipat nak harapkan sapa lg?nak sruh hubby aku yg lipat..huh..bleh dia lipat..tp herot petot la..hehehe..harris plak tdo lmbt..plg2 awal2 pun 10.30mlm...nak tdokan harris..masuk la bilik awal2..tutup lampu biar malap..tp kekadang aku yg tertido dulu..huhuu..arini Sal bwk pusing roti marble..hmm sedap gak..hjg mggu nnti nak try buat la..dah amik resepi dari Sal..resepi tu senang jer..bg aku yg pemalas ni kan..sumanya nak yg senang,ringkas dan sedap..hehehe

No comments:

Post a Comment